tisdag 13 januari 2009

Tack tack tack!!!

Marie på kennel SmartChoise har förbarmat sig o hjälpt mig göra knappar till min hemsida.. du anar inte vad glaa ja blev när ja öppnade ditt mejl marie! TACK SÅ MYCKET....
Och Erika o ja som gick helt bet på knapparna, att ja gjorde det var ju inte så konstigt kanske.. har noll tålamod med sånt.. Men Erika har gjort en massa annat nytt på hemsidan.. vågar knappt inte säga att ja tagit väck en del hundar för att göra plats åt de som är aktuella.. men ja tycker att det känns bra o visa upp vad man har.. så vi har fotat o badat o borstat för ja vet att många vill se mina älsklingar gamla som nya..
Kraaaaaaaam alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu behöver vi ju inte gå in på detaljerna jag gjort,räcker ju om du och jag vet det...*fniss*
Men visst fan ska vi ta en bad,fön och klipp dag till,med efterföljande fotografering.
Fast nästa gång tar vi lunch vá?
Jodå det finns några till att presentera,samt några nerklippta jag vill ska vara med på bild.

/Erika

Anonym sa...

Det var så lite så :-) Du får väl hojta till om du vill ha fler att välja på, t.ex annan färg, form, teckensnitt, textstorlek osv :-)
Kram Marie // Kennel Smartchoice