söndag 11 januari 2009

Home again!

Återigen hemma på Eskön, MEN MEN med en ganska nyuppdaterad hemsida.. fattas nu lite knappar att klicka på, men hur fasen ska ja få till dem då, när inte ens Erika kan... hmm

Hoppas någon vänlig själ kan förbarma sig o hjälpa mig.. Sen skulle det ju se helt ok ut faktiskt.. Nu har ja äntlige tagit bort alla dessa halvdöda o kastrerade pudlar från pudelsidan..(hoppas inte vissa läser detta) och frääschat upp lite.. Konstig stavning där..

Idag har vi jag Hannah o Erika varit på en härlig hundpromenad i stensätra Sandviken.. Higgins mös 100%.. endast Ängla fattades för 50% till.. men ok..

Sen packades bilen full av de fyrbenta hämtade upp Mårten oxå som tillbringat Nyåret hos Vanessa i sandviken hos Kristina.. tacj för hjälpen! o kosan drogs mot Valbo och mina hästar fick nya vinterpjucks.. en liten ridtur på Jörpan blev det oxå, mycket trevligt faktiskt när man inte måste.... den här dagen den gick ju den oxå, annars brukar ja inte tycka om söndagar speciellt..

Efter ett bad med massage bubblor så är det nu go´natta..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Inlägget om kastrerade o halvdöda pudlar kändes väldigt onödigt.Man kan faktiskt vara älskad fast man inte är PERFEKT.Det gjorde så ont i hjärtat.

Anonym sa...

-Oooops ! Den där "vissa" läste visst och visade sig vara humorslös.
-Jaaa ,ja jag tror flerparten fattade hur du menade varje fall.
Det vart skiiitans fint på pudelsidan nu,ser fram emot flera bilder där.

Kennel Virvlans sa...

Ja man får tänka sig för både en och två gånger när man bloggar! Alla har ju inte samma humor som en själv. Här kommer adressen:
http://www.virvlans.bloggagratis.se
Du är rena barnleken mot mig! Jag skriver ur hjärtat och är det någon som har problem med det får de höra av sig....
Ingen har gjort det är *skrattar* De vågar väl inte.
Kram på Dig!

Kennel Virvlans sa...

Shit oxo! det ska visst inte vara nåt www....
http://virvlans.bloggagratis.se
Har alla sett det nu? *skrattar*
Kram igen
Nu har dottern skaffat Nikon D80, vilka prylbögar ni är? *smile* Jag nöjer mig med min Kodak.....

Djakartas sa...

ha ha ha .. javisst vissa hugger direkt.. dom bara väntar på tillfället.. men det bjuder ja på.. dom som känner mig vet mera än så. o det är det som räknas..
krams

Anonym sa...

Mårten är saknad