fredag 9 januari 2009

Let´s Dance

Jaaa så var det äntligen igång då.. Let´s dance för oss som är lite äldre är det ju skoj med dessa tv-program... men lagomt att följa ett i taget.. mitt förra tv stirrande hamnade ju oxå på tv4 (ja jag har inte så många flera kanaler) "Bonde Söker" där min goda vän Peter var med o förgyllde serien. Nu har vi alltså Let´dance på tapeten o kanske inte sååå jätteroliga deltagare iår, men väldigt kul o se vad dom ändå lär sig.. Där medverkar faktiskt en annan bekant till mig, fast i juryn Mia örhman.. Det blev ett o annat utespaa bad hos Titti i Trödje i somras, då Mia hyr ett litet torp där.. Så jag körde hem i förd bara morgonrock många sena nätter i somras..
Nu i varje fall sitter man här med ett gäng glada hoppande vovvar runt sig med datorn o tv.n.. ganska skönt o vara hemma lite.. har flängt o farit så enormt den här julen..
Imorrn ska jag Ullis, Erika o Emilie träffas på trimmet o bada o fixa pudlar för fotografering, tänkte äntligen fixa till min pudelsida lite .. På tiden tycker nog många.. men va fasen inte lätt o hinna med allt.. Ja ni vet ju kanske.. nej mina vänner nu ska ja se vidare på "Dansen"
Ha de

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herreguuuuuud !!!! Har du inte sett MAGNUS,nu snackar vi inte sexig häck,nu snackar vi hingst arsel *jesus*.Har du sett hans biceps,och du vet vår vän Annika hon har vid detta lag minst ramlat ur soffan och håller förmodligen på att drunkna i sitt eget dregel.
Däremot Hasse Aro, hjääälp,ta bort karln han förstör ju hela sin image.Han ska bara stå där på Efterlyst och se allvarlig ut,inte hålla på smeka på damens axlar och dessutom rulla på höfterna *ryser*

Visst i morgon ska vi bada hundar så skummet ryker,sen fota.
Saknar dig dock lite nu,var så länge sedan du nattade över här själv,så vi fick surra lite och göra om just pudelsidan..

Erika

Djakartas sa...

jaaa det hade varit mysigt o vart hos er.. (som det alltid är),men förhoppningsvis kanske ja nu har hittat ett riktigt bra andra hem till Higgins hos Millan.. han kan säkert natta där ibland.. O då kommer vi hela flocken med "Tok diddi" i spetsen..
krams ses imorrn

Anonym sa...

Mmm snaknar ju Tok Didi,dig och flocken

Kennel Virvlans sa...

Hallååååå?? vaddå Let´s Dance för oss som är lite äldre???? Det var det värsta, det ska du säga? Jag kan ju nästan va morsa till Dig! *skrattar*
Självklart håller jag med Erika! Magnus Magnus vilken läckerbit, det vore nåt att hålla i när åskan går....*smile*