söndag 25 januari 2009

Rapport!

Nu ringde det i luren.. dirrektrapport från Åbo dogshow.

Kaiza en svart dvärgschnauzer från mig blev 2 bästa tik o missade därav certet o cacibet.. 2an är den största förloraren, men vi är stolta det är dock en väldigt bra placering ändå.. Så vi får väl vara nöjda såklart! Ylvas svarta pojke Greger fick sitt efterlängtade CACIB och blev 4 bästa hane om ja hörde rätt.. hade 3 juniorer framför sig o då var ju CACIBET säkrat o Greger kan nu titulera sig med INT Championat.. JätteGrattis Ylva.. Vi väntar på foto här då vi har urtida kort på kaiza på hemsidan.. Nu väntar snöpulsningen med skäggen, tror bestämt puddlissarna o vavvorna får utebli från just denna prommis.
Bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur mycket kan det snöa då ???
Jaa jag har f-n i mig städat hela tättstugan,trimrummet och börjat peta i sånt som jag normalt glömt att jag hade.
Just nu vilar jag ögonen på Let´s Dance reprisen och Magnus...Jaa det är inte utan att hjärtat slår ett extra slag när man ser Magnus.

//Erika