lördag 17 januari 2009

Ny dag Nya funderingar

Vetekudde morgontv o en kopp kaffe laptoppen på hedersplats det är inte fy skam inte.
Ja undra vad det blir idag då?? kanske en långpromenad och en tur till Nisses, shopping är ju aldrig fel.. Ullis skulle ev komma förbi en sväng.. Vore kul känner ja..
Nu ska ja mata mina fyrbenta o ta ut dem en sväng till.. Vi hörs senare bye bye
p.s tack Maria kennel Tendenz för ditt mejl.. känns skönt o veta att man har vänner som bryr sig..
O tack alla andra oxå föresten..

2 kommentarer:

pudelflicka sa...

Hej Lotta, Tråkigt att du känner av ryggen. Jag förstår det och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan Janes hjälp varje månad. Jag går själv på gym två till tre gångar i veckan för att hålla mig i gång men att bada och föna 5 hundar tycker jag är för tufft.
Trevligt att du har bilden på min Gucci som jag tog på din blogg. Du får ta med några hundar till mig en dag så kan jag fotografera dig och pudlarna.
Trevlig helg önskar Hedvig

Djakartas sa...

Ja det är inte roligt o bli överansträngd, när det är svårt o vila just på den fronten.. ja kan ju inte leja bort alla mina heller, o man vill ju att de ska vara fina jämt..
Skulle vara jättekul o komma ner till dig o hälsa på dig o pudelflickorna o kanske bli fotad lite.. kram Lotta