fredag 16 januari 2009

Burr va kallt.

Just ätit lite bacon o ägg, tittar ut o tänker, nej nu blir det soffan under filten ett glas vitt vin o TokDiddi för hon fryser oxå så lätt.. Hon älskar ju att kura o mysa hon oxå..
Cerice sitter här typ 2 centimeter ifrån ovill vara med hon oxå.. Hon är ju klippt i kontinental frisyr, så hennes lilla stjärt gillar inte den här kylan.. 13 minus, fasen va kallt.. Inte skulle man vilja göra snöänglar nu inte. Igår var ja ner till Stockholm för att para min lilla vita sockervadd crazy, men hon hade andra planer hon.. Hon nöjjer sig med att porra med Diddi som oxå är påväg in i löp.. så antingen var det för tidigt eller så är det försent... Typiskt typiskt.. ja de flesta vet väl hur det är..ibland orkar man inte .. om dom ändå kunde prata vad lätt det skulle vara.. eller inte... Nä nu blir det lite uppdatering av min hemsida, svara på mejl ringa lite m,m sen blir det bara ryggläge hela lkvällen.. Guud så skönt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaa inte är det ljumma vår vindar inte,just nu har vi -13.6grader och Hanna och jag har just kommit in från en hundpromenad,hela högen i färggranna täcken(jaa utom vavvorna då) över åkrar,ängar,golfbanorna och hem igen.På slutet vart det kallt åt fötterna på dem,men dom har ju så roligt.Till och med Amigo tyckte Lilleman var helt ok idag.Det är så roligt för dem att kuta i hop allihop och över golfgreenen gick det så fort att svansarna raknade.Väl hemma i värmen är golvvärmen ovärderlig nu,hundarna älskar att ligga på värme slingorna och jag skulle gissa att dom nu,ny ätna och allt mår rätt bra.Dom låter hälsa TokDidi att idag var det kycklingkebab på menyn.
Nu återstår bara vad vi själv ska äta,vinet det står på kylning.
Ha det bra så hörs vi. //Erika

Anonym sa...

Hej Lotta, kul att läsa dina inlägg...kollar ofta! Ha en bra LUGN helg... hihi

mvh Mona

Djakartas sa...

Just ätit igen.... fasen kan tro att ja äter hela tiden.. Kul att du skriver i min blogg..
Ha en superhelg själv

Anonym sa...

Såg du Magnus i kväll !?
Jaaa herregud va månne det bliva av det kraftpaketet *suck*
Och lite kan jag inte låta bli att små le och känna mig lite små kär när jag ser den stora ungdomskärleken Nicklas Whalgren,
-ahh minns ni honom i filmen "G"...

*drömmer garanterat söta drömmar i natt*