onsdag 21 januari 2009

Strandad på Eskön..

Japp man sitter här än, men måste medge att det har varit en toppenskön dag hemma med alla mina små fyrbenta.. Väldigt skönt o slippa lasta bilen full o dra iväg.. Morgonsidan ägnades åt att försöka få loss däck samt bromskivor med inte allt för många verktyg.. man taver vad man haver sägs det va...

Väl borta med detta o närmare det verkliga problemet hjul lagret heter det visst, så hade det inte gått sönder på ett vanligt vis såklart eftersom det är min bil hmm....

så fortsättning följer, å Ullis är tvungen att komma o Örädda mig imorrn o ta mig till vetrinären där vi ska ögonlysa lite skägg, sen vidare till salongen..


Ja det har ju blitt lite städning o röjning här idag i varje fall, så inget ont som inte har nåt gott med sig..

Nu ska ja ta ett bad o heela min onda högersida, har redan tokkört med lasern under dagen.. Nu SKA ja bli frisk..

Bye bye

Två som myser ihjäl sig på att vara hemma o kura...

4 kommentarer:

pudelflicka sa...

Jo nu förstår jag och valparna var så söta.
I dag har jag Maggies dotter Ophelia på bloggen. Du har jo Maggies pappa eller hur ? Solnes Hip Hop Dancer.
Kram Hedvig

Unknown sa...

Hoppas du blir frisk snart och bilen blir Ok, det som är bra i det hela är att det blir lite gjort hemma istället och vovvarna kan få mysa i soffan en hel dag.

Jag tar ditt råd,åker in till Hedvig snart jag kan med lite valpar och vuxna för foton.
kram Jane

Anonym sa...

Hörde från andra "trackasserade" dvärgschnauzer kennlar att du har "snylt-läsare" här på bloggen ,sådana som tror dom kan rädda världen eller vad dom nu tror *Hundkärringar*
Du ska se att med dom stamtavlor hon själv avlar på så går "Hut hem" som man brukar säga.
Sitta och vara stor i truten när hela släktträdet vimmlar av anlagsbärare och olysta hundar.
-Näää hav du tålamod,snart går hut hem som sagt...

Kennel Virvlans sa...

Till Dig "anonym":
det blir aldrig slut på pajkastningen om vi inte står för vad vi tycker och tänker!
Och till Lotta!
What goes around, comes around! Försök stå emot! Du är inte ensam.
Kramar på Dig från Alunda