tisdag 13 januari 2009

Nykläckt..

Morrn morrn..
Luften har lixom gått ur mig, trots att ja har massor att fixa med..Igår kväll födde Melissa min bruna toytik en liten bedårande svart tikvalp, hon har haft inte helt lätta förlossningar tidigare så det har varit aningen spänt om hur det skall gå.. Hon har egentligen tid på fredag men det var nog tur att den kom tidigare så den inte växte sig så stor.. Ja är glad att det är över i varje fall.. o Jerker har nu två döttrar.. En sen tidigare med Luna.
Idag ska jag jobba lite sen ska ja försöka para Vendela.. tror att hon skall vara parningsklar nu, hon o den vita toypudeln Crazy porrar för fullt i varje fall, ska ner till Jane på pandorans med henne imorrn oxå.. Ja ni ibland fattar ja inte själv hur ja orkar flänga o fara.
Men hellre det än att ha bingolotto som sitt största intresse.. det skulle inte vara nåt för mig inte.
see ya

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhh va snyggt det blev med knapparna !
Och så roligt med en liiiten tikvalp,jag föreslog ju att den ska kallas Jissa ja,"J" efter Jerker och resten efter mamma.Pricken över "i" hade ju varit en brun,men det törs man väl knappt tänka högt här beroende på vilka som läser.
Men en vit liten "tops" då,en flicka kanske då? Det var ju en vit "vi" skulle ha från början...eller början och början.Vi skulle ju inte ha någon pudel över huvudtaget vi,på tok för mycket pälsvård ju.
-Jahaaa,vilka badar,fönar och toffsar flitigast nu då???
/Erika

http://risenshine.dinstudio.se