tisdag 6 januari 2009

back

Börjar med att försöka ursäkta mig lite, man har ju trots allt ett bloggansvar nu förtiden.
om inte alla redan vet så är ja i Danmark hos min goda vän o mentor Solveig Naess på den berömda Solnes kenneln (pudlar).
Här är massor av vackra härliga pudlar omkring så nu trivs man som fisken i vattnet.
Vi har shoppat, badat pudlar druckit vin o tjattrat o kosat oss (som Solveig säger)
Är såååå skönt att vara här nere o bara vara lite.. Hänga lite som man så modernt ska uttrycka sig nu för tiden.
I går fick vi plåtat ett antal hundar oxå, riktigt fina kort, ska in med dem i datorn så fort det finns tid här.
Nu ska vi fortsätta bada o klippa pudlar o fota lite till här idag, jag måste ju öva o öva nu med minnya vän Nikon D60..
Kanske kommer tillbax en sväng till här ikväll.

5 kommentarer:

pudelflicka sa...

Ser fram i mot bilder på pudlarna.
Kram Hedvig

Anonym sa...

och jag ser fram emot bilder på Danmarks vyer och Tysklands sevärdheter *skojar*

Nä men allvarligt lite olika motiv vill jag nog se med den nya kameran.

Anonym sa...

Det råkar inte vara så att det skulle kunna slinka med en vacker pudelflicka med hem till Sverige? Här finns det plats... Hälsn Gunilla m Ebba

Anonym sa...

En vacker pudel???
-Du måste skämta,eller så känner du inte Lotta.Sen när nöjde hon sig med en.....

Anonym sa...

HAAhaa! Jag tänkte lite egoistiskt att det finns plats här hos oss.. Att Lotta inte får nog har jag förståttt. Verkar vara en allmän åkomma bland pudelfolk.... Gunilla m Ebba