fredag 6 februari 2009

Testing testing!

Min sponsor Lupus som sponsrar mig med de super härliga Espree produkterna skickade mig igår en dunk av Plum Perfect Shampo samt en dunk av Plumperfect Cream Rinse balsam samt lite andra nyheter.. efter skogpromenaden som Ullis kom ut o avverkade med mig idag tog ja Higgins, Peaches och Muffin (som inte anade att han skulle få bli testpilot för det nya shampot, som dessutom är lila mmm ja bara det säger ju att ja redan var körd.. ) o in i bilen o ut till salongen, där ja först gjorde en supersöt amris vid namn Saga. Sen var testningen i full gång.
I vilket fall så måste ja säga att det här kommer ja att köra aktivt på mina pudlar, det var KANON!! Under här är serien av den enormt godluktande "rainforesten" den är ju inte fy skam den heller.. tänk förut när man badade i doggys schampoo o tyckte att hundarna luktade rent o gått efteråt.....
.






Nu börjar Let´s dance så nu har ja inte tid längre..
Bye bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej L8!
Just "PlumPerfect" har jag inte testat ännu, men nästa flaska får nog bli en sådan :-)
Min absoluta favvis bland alla möjliga shampon har länge varit "Rainforest", men just nu är det "Cucumber Melon" som gäller, mmmm, vad det luktar gott alltså, helt underbart ljuvligt! :-)
Tänk vad många "skitshampon" jag har provat genom åren, usch vad man har spottat och svurit ibland. Nej, tacka vet jag Espree det är "kung" :-)

Ha en fin och trevlig helg!
Kram Marie

Djakartas sa...

halloj Marie!
ja visst är espree serien braaa!
Cucumber kommer i spray och balsam oxå.. Sprayen har tydligen kommit redan, ja har beställt den..
har använt citrusilen mycket ja på just pudel. den är kanon på många pälsar.
ha det bra
Kramar L8