lördag 21 februari 2009

Rödtopparna 2 veckor idag..







5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta!
Men herreguuud vad söta valparna är! De ser ut att ha en väldigt fin färg! Åh, vad jag blev valpsjuk nu, men den som väntar på något gott - får vänta ända tills i juli :-) (då förhoppnigsvis små Jerkervalpar ser dagens ljus här :-))
Ha det så bra!
Kram Marie

Anonym sa...

Hej Lotta.
Så fina Adam barn du har,men jag tror att mina Adam barn är snyggare (ha ha ).Jag är jätte nöjd med hela kullen, vi får nog se två av dom i ringen, jätte kul.
Önskar dej en trevlig helg. Kram Ewa

Kennel Virvlans sa...

ähhe inte söta alls och jag hittar INTE till dig!
Jag har ingen aaaaaning om var du bor....
Pussa på dem i alla fall
*big smile* gullebarnen
Hälsar Alundaflickorna

pudelflicka sa...

Vad fina och röde de ser ut!
Kram Hedvig

Unknown sa...

Sööötnooosar !!!!!