onsdag 11 februari 2009

Det här är kärlek det...

Detta är dagens inköp,pudelgummisnoddar i alla de färger med tillhörande plast att göra pappiljotter med samt diverse andra ting "KÄRLEK" nu fick ju inte allt plats på sängen då förstås, då ja o Eva oxå var till Morgongåvas "lilla Ullared" o for runt.. sen blev det en fika på ca 3 timmar ungefär i, fiket tillhörande "carlssons" dom frågade lite fint efter ca 2½ timme om vi ville ha påtår, men vi var så inne i våran diskussion att tiden bar försvann, ja märkte inte ens att ja fick smsfrån Jonas som var på väg hem.. ja tänk att ibland står tiden still.. det var jättekul som vanligt att träffa Eva (kennel Cavallas) min bästaste hjälp med bokföringen so ever.. Eva !!! vad skulle ja ha gjort utan dig?????
Nu inväntar ja så glatt fröknarna Kronstrand O Jansson (Yljazz) på fredag em, för en superkväll med vin,mat o nya naglar för min del... f-----n va kul att ni kommer.... Love You All

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaba!

Så ni ska dricka och äta gott:-) va mysigt:-) Då måste du visa upp de snygga naglarna.... Jag har hört att Ylva gör jättefina:-)

Kram Maria

Anonym sa...

Du kommer att bli sååååååå fin, hon är kanon duktig på att göra naglar. Hon gjorde mina inför Stora stockholm. Ska jag bunkra med lite Alvedon på årsmötet???;)

Kramiz Sophie