onsdag 4 februari 2009

En dag äldre..

Ännu en dag har gått o idag har vi haft det trångt o mysigt på salongen.. Först på plats var Ullis som tog emot min första kund "Jimmy", sen kom min gamla elev Emilie som har mellanpudeln Sickla o sin söta lilla toytik som ja inte kommer ihåg namnet på just nu.. sen dök även tessan upp med sina greyhounds som skulle badas o fixas de oxå.. Så det var fullt på verenda bord o vrå på salongen idag. Tyvärr hade ja inte med min kamera idag så ni kunde få se oss live..
Nu ska ja nog fylla upp badkaret o ta ett dopp innan Made In Sweden börjar på tv 4.. Chattade just en sväng med Erika som är hemma o är sjuk.. attbropå bada ha ha , hon badar jämt!! Hoppas du piggnar till snart.. Vi måste ju ha fest snart ha ha ..
Senad fick ja just oxå rapport ifrån, han var på väg ner till ridhuset för att träna framdelsvändningar han.. själv tycker ja att det känns rätt så skönt o vara pållefri.. Väldigt skönt på vintern dessutom bättre med Higgins han är ju nästan som min lilla "Venus" 3 åringen Islandsstoet som ja bara var tvungen att köpa i bilen hem från malmö utställningen förra året.. Tänk om ja kunde lära mig nån gång.. Hmm ja är nog ett hopplöst fall har ja en känsla av..

Inga kommentarer: