onsdag 25 februari 2009

Ångrade mig..

Hade inte tänkt blogga idag, men men men nu sitter ja här i varje fall.. Dagen började med en prommis med Titti o hennes grandis tik till Higgins stora förtjusning.. Sen bar det av till tandläkaren min stora skräck kan ja avslöja.. Var livrädd under hela uppväxten o vägrade att gå till skoltandläkaren under skoltiden utan öppnade bara munnen för en privattandläkare som förstås kostade pengar, men så fick det bli.. I varje fall så var ja frifrån karies o fick beröm som ett barn.. kan säga att det har väl aldrig hänt tidigare.. Så man blev bara 750 pix fattigare den här gången.. Kändes Gratis för en annan! Än så länge var allt frid o fröjd, fortsatte till jobbet där ja just nu har en jätteduktig praktikant vid namn Sofie som är med mig.. Erika dök oxå upp med matlåda åt "tokdidi" det var prinskorvar idag.. vi badade o fixade lite pudlar o hade trevligt som vanligt. På väg hem i bilen ringde pappa o berättade att mamma var på sjukhuset o var tvungen att stanna efter en röntgen där dom hittade nåt fel på stora kroppspulsådern.. Man blir ju livrädd, det låter så hemskt o man tror ju på direkten att hon ska dö.. hann lugna mig aningen när hon själv ringde från sjukhuset o förklarade lite mera ingående vad det var för ev fel.. Imorgon väntar henne en kontrasatrönten o ev operation.. Ja vad ska man säga.. alla vet nog innerst inne hur det känns.. så go natt alla mina vänner o håll tummen för oss. Kraaam

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men Lotta vad hemskt!! Jag håller alla tummar för att det ska fixa till sig för din Mamma! De kommer att gå bra ska du se! Sköt om dej så gott du kan! Kramar Katarina

Anonym sa...

Som du redan vet håller jag ju också alla tummar för mammsen din.

Light Dream's sa...

Tänker på er och hoppas det blir bra m din mamma!
Kram.

Djakartas sa...

Pratade med henne nu här i morse, o det verkar va ok, får väl se efter dagens undersökningar..

Kennel Virvlans sa...

Kära Du! Det ÄR jobbigt, jag vet för min svärson fick samma besked i början av februari! Chock och rädsla. Men op. är ganska vanlig och det blir så bra så bra sedan.
Men jobbigt när mamsen blir sjuk....
Kramar från Alundaflickorna

Anonym sa...

Hej Lotta!!

Det är superjobbigt!! så vi håller tummarna sten hårt för din Mamma.

Många kramar från Tendenz folket..

Ullis sa...

Hej vännen! Hoppas allt går bra med din mamma. Tänker på dig. Kram Ullis

Anonym sa...

Hej Gumman, vi i familjen Ekström håller alla våra tummar för din mamma. Sedan skickar vi över lite värmande kramar.
Kramiz Sophie

Anonym sa...

Otroligt jobbigt när det är ens allra närmaste som drabbas av något hemskt!
Tänker på er och håller tummen!
Kramar Marie