torsdag 4 december 2008

Start bloggen = nybörjarblogg




Hej allesammans!
Det här verkar vara nya sättet att numera visa vem man är.. Så ja ska väl inte vara sämre eller blygare än någon annan:-)
Hoppas att ja inte ska tråka ut er förmycket, men måste erkänna att det händer en hel del i mitt liv.. *smile*

Ge mig lite tid att komma igång bara.. ja har ju under en tid följt en av mina bästa vänners blogg som förstås blir svår att ta, när ja tycker själv att hon skulle kunna blivit stand up snackare.. ja återkommer med hennes bloggadress..

Dagen d som den här bloggen startas har ja hunnit med en timmes prommis med mina vovvar i skogen, en kanske lite kortare ridtur på min islandshäst "Littla Jörp" (fråga ej varför hon heter så) för att sen i hundranittio dra vidare till jobbet, som då är en hundsalong, för att senare sälja en liten pudelvalp och sen sitter ja nu i Grällsta hos min pojkvän Jonas o skriver min livs första blogg..

Ja så nu är det alltså kört, nu kommer man väl o blogga om både det ena o det andra men men det är väl det som är meningen eller??

Mina vänner nu ska ja kolla vidare o få ideer hur man ska lägga upp allt osv...
p.s vi hörs säkert en sväng imorrn oxå är ja rädd...
Krams

5 kommentarer:

Mau sa...

Kul!
Ska bli spännande att följa dig i den här världen och läsa vad du skriver här =)
Lycka till nu i Stockholm i helgen!
Kramis, Mau

Tess sa...

Jippie, jag blev först med att kommentera i din blogg.

Den blev så himla snygg, men man kan ju itne förvänta sig annat när foxy lady drar igång en blogg.

Är övertygad om att det kommer vara fullfart här, bara du tar dig tiden att skriva!!! Du har ju alltid fullt upp och det händer alltid något nytt så ämnen och upplägg att blogga om finns det gott om!

Lycka till med din nya blogg!!

Kjamiz(gillar inte när vuxna pratar bebisspråk), Tezzan

Tess sa...

Ahh, jäkla skiiiiit asså(som Ronny och RAgge skulle sagt) jag blev ju TVÅA!!!!

Unknown sa...

Jaha, jaha, inte blev jag först inte. skall bli spännande att följa din blogg och se vad som händer hos dig. kramiz Jane

Djakartas sa...

Ho ho ho ho som tomten brukar stöna...
Tezzzzzan ja ser fram emot att se o läsa din blogg med.. är det så här vi roar oss numera när vi eller förlåt jag har passerat 40 strecket..
Du föresten visst fasen tar vi dem på lördag?? med eller utan vaselin..
Krams