söndag 7 december 2008

morgontv, sängen,kaffe & datorn

Hej igen allesammans!
Har snart kommit tillbax till verkligheten efter gårdagens nederlag i Stockholm..
Var så trött sliten o rätt så besviken igår kväll efter gårdagens utställning, trots tre ck o 2 Bästa tik placeringar så somnade jag utmattad i soffan som ett slakt .. var bara att dra ner en rullgardin, bloggansvaret vart nattsvart o inte ens"Brittans" dokumentär på 4 an kunde hålla mig vaken.

Nu känns allt ok igen i varje fall o ja ligger fortfarande kvar i sängen med datorn, telefonen (Senad har redan hunnit ringa 3 ggr) o tittar på morgontv med Tilde..
Darin sjöng lite nyss oxå föresten.

NU ska jag nog vila mig i form vidare o det ska nog inte bli några problem att få denna andra advent att nå sitt slut heller.
Dax o glömma o gå vidare.. har ju aldrig förstås varit nåt problem för mig förstås.

EN bild på mig & Glorran från igår tagen av min vän Erika..
Have A nice day bye bye

1 kommentar:

Unknown sa...

Livet går upp och ner Lotta, ena dagen uppe bland molnen andra dagen långt nere i jorden. Sånt är livet bara ta nya tag, Stockholm var ingen höjdare för oss också, lilla röda myran fick inte CK en gång. Bruna 10 mån Mocca blev 4 BT.
Nu skall jag lägga mig på soffan en stund, är helt slut i knoppen och kroppen, kram Jane