torsdag 11 december 2008

Morgon tankar

Vaknade av att telefonen ringde vid 07.14 typ.. behöver ja berätta vem det var..? Min livslevande väckarklocka Senad.Higgins tog tillfället i akt o blev klarvaken, bara att kliva upp o va glad..
Men nu är det jättemysigt sitter framför morgontv´n med kaffe o en sprakande brasa tända ljus, ja vad mer kan man begära??
Har sovit sååå oroligt inatt, hände nämligen en grej igår som ligger som en stor klump i magen.. åtekommer till det när ja vet mera.. Mina tankarrusar genom huvudet fram o tillbax.. känns INTE bra.
Utanför husväggen snöar det för fullt och det är ju mysigt när det blir lite vitt ute.
En tanke till går till Tessan o skägget Mårten Lycka Till hoppas ni trivs..




2 nytagna bilder snö på min altan och min nya fina julstjärna
Kram mina Vänner

1 kommentar:

pudelflicka sa...

Så ni har fått snö. Här är det bara grått och regn.
Jane var och hjälpte mig med månadens bad och klipp i går.
Kram Hedvig