lördag 20 december 2008

Såg just detta på min kompis Tessans blogg..

MEN DET ÄR TYDLIGEN BRÅTTOM!!!

Hjälp mig att leta hem till en svart kastrerad Riesen hane född November 2003.Han är korad, MT-test med 241poäng.Har tävlat i L1 med 151,5poäng.Utställd och exteriört godkänd.Jättetrevlig och lydig kille som tyvärr ska få somna in på söndag. Anledningen att hans ägare tagit detta beslut är att han morrar på barn som kryper och de har ett litet barn som han visat att han inte gillar.Vet ni någon som kan ge en härlig kille ett tryggt och hundvant hem med mycket träning, för det älskar han, så maila mig på theresj@hotmail.com så snart som möjligt!!!!

Obs obs ja vet inget om denna hund, men kändes som om den behöver lite hjälp..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello din gamla räv! Kul att du också bloggar så man inte tappar kontakt, menar jag!
Tråkigt med riesenhanen, jag vet vem det är och har lagt ut en "hint" på min hemsida också, hoppas hoppas....Hur som helst, så ska du ha en riktigt GOD JUL och ge Higgins en extra slurk av "du vet vad", hahaha!
//Å