lördag 2 maj 2009

Länkning igen..

Får bli en länkning till Erikas igen , så kan ni se vad vi hade för oss igår.. http://risenshine.blogg.se/index.html
Idag har vi missat Erikas & Björns fest ikväll.. Min gamla kropp orkar inte allt ja vill nu,,men har trots allt hunnit med att hänga med Jonasner till bryggiläggningen sen levererat en pudelvalp, hämtat en annan pudelvalp lilla "Birger" varit till mamma på sjukhuset, hjälpt Ullis att para taxen,sen hem o påbörjat nya hundingången med stängslet.. Såå fest det hade vart total överkurs för oss idag..
kram på er alla..

2 kommentarer:

Erika sa...

Jaaa klockan är 02.00 nu och jag ser i kors för jag är så trött, ska hoppa i säng nu.Och i morgon bitti åker Annika och jag till Mobacke i Bollnäs och kollar årets rosor...
-Jaaa jag nöp av drinken jag hade i min hand direkt när det kom på tal...sämre människa än så är man inte..

www.lightdreams.se sa...

Jisses lotta, du kör verkligen på i 180 Hela tiden:S
Hoppas sååå att du kan få lite lugn o ro snart. Det både förtjänar o behöver du!!!
Kramar//G-M