onsdag 27 maj 2009


Min lilla prinsessa min kärlek..
Idag har det varit full fart först till sjukan o hälsa på mamma som blev glad över den bukett liljekonvalljer som ja hade plockat o tagit med till henne.. sen vidare salongen o jobbade lite.. Liza som varit hos mig ett par dagar var hemma med hundarna o det är så himla skönt att få åka iväg till jobbet allena.. Sen bar det av vidare till nyöppnade Jula o färg till staketet samt ute boden införskaffades.. träffade på Erika på blomsterlandet först oxå.. nu blir det prommis med skäggen i skogen sen ev soffan o animal planet... bye bye

8 kommentarer:

Jane sa...

Åh halledudane mej så sööt! :)

Djakartas sa...

mmm hon är en liten ballerina hon..

Anonym sa...

Hej igen!!! Haha jag måste ju bara berätta vad duktig hon var att gå i overallen och i selen... Mmmm mammas pralin kan hon. Å sen var kardan super super till Maja, ja jag tror att halva hunden åkte i soppåsen. Ja jag har fullt upp haha. Vi var också på Jula o City Gross helt slut när vi kom hem. Nej nu ska Asko o jag krypa i säng med våra flickor!!! Kramis

Ullis sa...

Synd att jag missade er då, jobbar på City Gross nu... Kram Ullis

Pernilla/Trazta sa...

Hej.
har följt din blogg ett bra tag, och kollat in dina ljuvliga vovvar.
Är imponerad av dina pudlar, drömmer själv om en lite röd toytik nån gång.
Måste ändå säga att din lilla ballerina är absolut sötast, chi.ägare som man är,Ler............Hon är helt underbar
MVH Pernilla, Kennel Trazta

Jane sa...

Färg! På Jula? Tur att inte Nicke läser det här du! ;)

Erika sa...

Jane...
-Jag har fortfarande inte vågat berätta för min gubbe om när hon tog målarpenseln...
-Hon bara tog en !!!!!
Enligt honom är det där med färg och penslar inget man bara hastar över.

Djakartas sa...

ha ha ja målning ska gå fort det ha ha .. kul att flera ger sig till känna att de följer bloggen.. Ja blir så glad då Tack!! p.s "Tok Didi" är mamsens absoluta favvis om nu vågar nämna det här.. de andra bor i laagår´n !! nej då inte sant det sista men kunde inte låta bli..he he