onsdag 29 april 2009

Flera tårar!

Klockan är 02,02 natten mot onsdag, ja har just kommit hem igen har varit o lämnat Cerizz & Muffin tilll Bjerke & Annika som är på väg ner till Danmark o var så himla schyysta att ta med sig de två ner till Solveig igen.. Cerizz som är dräktig o Muffin som varit hos oss för ett tag.. Ledsamt att lämna dem, det gör vansinnigt ont i hjärtat måste ja säga,ja är ju van att fälla tårar nu, men som det är nu så funkar det inte med så många hundar, måste dra ner för att orka.. Idag hade ja turen att Erika o Björn kikade förbi salongen när Muffin o cerizz fick sig ett bad o hon plockade med sig lilla ursöta Lovisa hem.. Klart som fasen att Elvira måste ha en rödfräs kompis.. ja ni kommer säkert att få se mera av de två rödtottarna framöver.. det börjar ju bli ganska rött ikring oss nu eller hur Erika??? Ja detta var ett litet livstecken från mig o ja lär få ursäkta för ett sånt fattigt o tråkigt bloggande ja stått för den sista tiden.. men om ja hade orkat förklarat allt som hänt med min mamma o en annan otroligt ledsam historia som drabbat våpr familj, så tror ja att de flesta har överseende så länge.. Ja ja nu är det i varje fall bara ja o myggorna som är vakna på Eskön.. Tack idag för all hjälp Marie Stolt måste ja avsluta med.. o ännu en dag är avverkad.. Lägger in en bild på Lovisa för att avsluta natten med.. sweet dreams Zzzzzzz

4 kommentarer:

Erika sa...

Mmm, hon hetej Loviiiiisa...Hon haj sovjit hela natten mellan mamman och pappan (mig&Björn).Gick ut och både kissade&bajsade i natt och sov sen igen på jygg..
Föj hon äskå en liiiten jödmyja..
Mmmmm,mammas lilla bebis..
Du kan tro hon blir bortskämd.

(För översättning får ni kontakta antingen mig eller Lotta)

Anonym sa...

Hej Lotta!!! Ja nog fan kom hon hit och visade upp de där lilla knytet, blev man sjuk eller blev man sjuk!!! Ja men vi väntar på lilla Ria flickan vi, å bara de är jätte pirrrrrigr kan jag lova. Å vilken synd att jag inte visste att hon var på salongen i går för då hade jag kommit förbi och tittat på henne. Men vi hinner, Erika sa att hon var såå fin. Ja du kan ju tänka vad vi pratar om hela tiden hihi. Sköt om dej nu Gumman så gott du kan så hörs vi. Kramar Katarina

Unknown sa...

Hallå Lotta,
hoppas du får det lite lugnare nu och att denna långhelg kommer att vara en långhelg för dig.Tråkigt att Muffin har åkt.

Försök att sova lite grann, du sitter ju och bloggar mitt i natta.
Ha en trevlig valborg
Vi hörs
kram Jane

Kennel Virvlans sa...

Hej där uppe i "norrland"
Det är sunt att decimera antalet hundar! Man kan inte mäkta med hur mycket som helst och så mår inte hundarna bra heller tror jag när det bara blir en himla massa. Hoppas du får vila lite i helgen! Roligt att läsa att mamma kartar på sig! *ler*
Ta hand om dig hälsar Alundaflickorna