fredag 29 maj 2009

Äntligen freda igen!!


Äntligen hemma o här är en bild på min altan där ja nu har riggat ett glas vitt o skaäta sen lunch mysa sola ,ringa lite samtal o surra lite o bara vara.. så skönt o fredag är det.. måste först bara få spy lite galla över min J--VLA bil som tydligen inte vill samarbeta alls.. borde ha lyssnat "ingen ford på våran gård" men nu är merchan såld o det är bara o fejsa läget.. men men va är väl körförbud känns som det kvittar faktiskt.. dom fåpr väl bura in mig o 10 hundar då.. men huvudsaken är att ja tar mig till uppsala imorrn på pudelklubbens utställning.. sen kan ja väl sitta här då..... det är ju ganska behagligt ändå när det är toppenväder så säg... sämre hade ma ju kunnat haft det, men det är typiskt svenskar gnälla o gnälla o va avundsjuka utan att göra nåt åt situationen.. Vi ska va glaa att vi lever eller hur?? försökte förklara för min stressade far igår som klagade över att han (ja han klagar över allt just nu för han är dödssjuk enligt han sjlv) inte kunde andas för det var så mycket damm där hemma pedant som han är.. men det är bara det att min mamma tidigare har gjort precis allt allt.. o nu måste han fixsa sjlv.. ja sa åt ahan att det bara var o ta fram damsugaren o trycka på en knapp, men tydligen är det för svårt.. gud om ja kunde få bara ha det problemet hade ja lust att skrika.... men bo på eskön o ha körförbud är väl ok eller vad tycker ni..??
Idag har ja förutom att blivit styggt irriterad på bilhelvetet huniit med 2 st vovvar på salongen o tagit hem dunder fönen för att senare fixa till Håkan o Cindy för morgondagen .. skall nu ringa runt o stämma av lite bara ha en skön eftermiddag o trevlig helg alla..
kramar

1 kommentar:

Pamela sa...

Läst min första blogg någonsin!! Sluta aldrig att skriv på din blogg!! Innan jag läst alla mån, Stor grät Jag! Stort TACK för att du låter mig ta hand om dina hundar.