onsdag 27 maj 2009

Natti Natt

Oj oj oj snöade totalt in här på kvällskvisten på ICQ!! ja just vem fasen använder det 2009??? ja det kan ni undra på, den nästan totalt förstör min dator har ja fått för mig men det är ju ett bra sätt att ha kontakt med mina ryska vänner som inte har fått upp ögonen för msn.. har tokchattat med Amira en i Gloris gänget somnu har lagt in Higgins på Gloris sidan.. Hon berättade dessutom att Olga o gänget 4 riesen o en svart dvärg var på väg till Ireland... Måste väl vara Europa Vinnare där då.. Ja ja själv orkade man ju inte ens ta kärran till Österby bruk i helgen ens... men Maria Kaspelix fixade så ja fick resultaten via sms o slapp fundera på det..Ska erkänna att det var helt ok o vara hemma oxå.. Vi fick massor gjort o båten är i vattnet den oxå, så det blev en skön provtur i solen på söndagen.. Idag har det blivit målning av staket samt att solen har brunat ner mig rätt så rejält.. ja måste ha nått blatteblod i mig nånstans hmm!!
Nu är det klart övertid men kände att ja måste ge mig tillkänna här på bloggen.. Kommande helg är det pudelspecial i Uppsala o det ska bli riktigt kul.. Håkan o Cindy ska ut o visa upp sig.. Erika ska ev med hon oxå, så det blir väl en o annan plantskola som lever osäkert på vägen hem.. nu är det natta natta

2 kommentarer:

Erika sa...

På vägen hem !!! :O
-Nähää du, då har dom stängt för länge sen.Det blir nog till att börja med dem *blink*

Unknown sa...

Vi syns i Hammarskog, mina ryska vänner har MSN och Skype som tur är. Skulle inte orka med ett program till.
Kram Jane