söndag 17 maj 2009

Suttonde maj!!






Heja heja Norge!! Gissa om det är FEST i Norge nu.. ??? men det var en utdragen schlaagerfestival igår som bjöd på olika spännande inslag o låtar.. Jag erika o Björn satt i en varsin fåtölj/soffa o nickade, det var lite väl utdraget, men favoriter för mig var nog Grekland *blink blink* seen gillade ja Danmarks låt samt Iceland.. Tycker nog att sverige skulle varit längre fram oxå, men men det blir inte alltid som man tänkt sig ni vet!!

Ja har haft en trevlig helg i varje fall sovit i mitt källarrum hos Björn o Erika med alla mina voffsingar.. o nu har jag badat o Erika har fotat Birger.. Lite smakprov här ..



Krams


1 kommentar:

pudelflicka sa...

Vad söt han är den lilla röda!
Ja i dag är det faktisk roligt att vara norsk. I kväll blir det middag med den norska föreningen och ambassadören.
Min sons flickvän kommer från Island så de har verkligen firat!
Kram Hedvig