fredag 13 november 2009

Synvilla!

Äntligen fredag IGEN!!!! Idag ska ja jobba på Hälla.. Sitter nu o myser i köket med tända ljus o har 3 små pudelungar som virvlar omkring på golvet.. Det är livskvalitee´det.. Jonas 'är redan ute i skogen med Higgins o Eglaf.. Han som är morgontuppen här.. Själv har ja haft en jo9bbig natt... drömde att ja idag skulle resa med mnin kompis Katta till Grekland utan att ja hade sagt nåt till någon, hela natten har varite en ren stress terrror.. Planering planering o åter planering.. Bara att ringa till sina numera sinnesförvirrade föräldrar är ett kapitel för sig.. Ja det var riktigt skönt o vakna o inse att så var eju fallet inge Arlanda idag i varje fall..
Bilden här nedan fick ja av min goda vän Ingelise´fr Danmark o det stod rätt o slett...
"Trenger du nye briller??""
Dansk humor he he ... resten får ni räkna ut själva..
Ha en underbar fredag alla vänner with love // L8

3 kommentarer:

Erika sa...

Du det där vet jag precis hur det är,fast själv har jag ju drömmar om björnar som jagar mig.Fast i går natt drog jag ur en lång tråd ur ett litet sår jag hade på handen (Kan ha att göra med att jag tog bort ett stygn från min kollegas ansikte häromdagen)
Jaaaa du vet att ibland skenar drömmarna iväg så man är ju för
f-n tröttare när man vaknar än när man somnade.
Hur lever man för att få sådana där angenäma drömmar ???

Pamela sa...

Läst min första blogg någonsin!!!!
Känns som jag kommer ifrån stenåldern.
Läste inte allt,men läste under de kort jag kände igen.
Slutade med att jag stor bölade! Sluta inte att blogga.
Stor TACK för att du liter så pass på mig,så att jag får var delaktig i dina hundars liv!

Djakartas sa...

Pamela va kul att du har hittat hit.. ja har väl kommit av mig en del med bloggandet, men hoppas på förbättring så klart.. du vet ju hur ja har haft det ikring mig.. ibland orkar man bara inte.. kram