torsdag 12 november 2009

Dansk-Vinnare-09

http://schnauzer.cz/clanek.php?id=133

Klicka på länken ovan o se mera om den fina kalendern som Katerina Cechova har gjort.. Ja har dem till salu här hemma så mejla mig om o beställ.. En kanonfin present el julklapp att ge bort..
mejla mig o beställ på vov_vov@hotmail.com


Nu är vi alltså hemma igen, med titeln DanskVinnare-09 och en ny Dansk Champion Djakartas Isn´t It "Killer" Ja är så glad över att Olga Kennel Gloris har honom.. de är verkligen proffessionella människor.. O det var så kul att få visa honom oxå.. Killer är alltså Vendelas kullbror o han bor i Ryssland Moskva på Kennel Gloris... Som grädde på moset har ja en nyparad pudel tik med mig hem oxå som är parad hos Solveig Solnes med hennes fina lilla bruna toyhane Noel.. Han flyttar ju inom kort till Australien så det var lixom i sista sekunden..

Min andra laptop med alla möjligheter att uppdatera min hemsida har insjuknat!! kan det vara svininfluensan tro, men ja ska försöka att få den fixad här så fort det går..
Vi har även 2 st toypudlar till salu, samt en 4 månaders svart/silver hane till salu, o sen har vi inte funnit nån bra fodervärd till dvärgpudeln Jerker.. så är det någon som vet nån så tveka inte att höra av er..
Kram L8

2 kommentarer:

Kennel Virvlans sa...

Finns det måhända en brun liten dv.pudeltik? ;-)))
Hälsningar från Alundaflickorna

Djakartas sa...

Näe men en svart jättesöt liten docka.. fattar inte varför alla ska ha brunisar.. he he