söndag 22 november 2009

Eskön igen

Goobitarna Elvira & Lovisa
Nu är man hemma på Eskön med klanen just badat ett värmande bubbelbad efter att ha släpat in jättekassen med ved.. Så eldning o badning har stått på schemat.. Tänkte bara meddela att ny dator har införskaffats idag så snart kan ja äntligen uppdatera min hemsida igen.. man blir ju totalt handikappad när de pajjar, men måste tillägga att den var ju minst 4år o gissa vad den har fått flänga med hit o dit.. ett tag hade den ett externt skrivbord som ja släpade med oxå, datorn hade en egen jätteväska typ!! för ja hade skrivit sönder A tengenten!! Förlåt min lilla "rosa" men du duger inte fullt ut... Imorgon skall den nya Hp,n lämnas till datorhacker för att ordningställas efter mina behov... Nu blir det soffan.. Krams alla

4 kommentarer:

pudelflicka sa...

Åh vad söta dom är!
Varför köper du inte en MAc ? Det finns ingen bättre dator och den är mycket trevligare att jobba med än en pc.
I morgon kommer Jane och hjälper mig med klipp och fön av mina 5 små. Jag tar hand om badet.
Kram från Hedvig

pudelflicka sa...

Om du inte har förstått vad som är skillnad på en Mac och en pc så har du missat något. Det är som natt och dag!
Kramar från Hedvig

Erika sa...

Men va ser jag mina små tjejer på omslaget = )

Kanske man kan komma och hälsa på på onsdag då ?????
Som vanligt slutar jag tidigt på onsdagar.

Djakartas sa...

Hedwig tack för stöd o att det finns folk som förstår... Ja lär nog komma till dig på en mac kurs föresten *ler*
kramar