tisdag 24 november 2009

Äntligen kväll

Oj vilken dag.. Jättelyckat blev det för min mor idag, hon var jätteglad över födelsedagsfesten o många av hennes vänner dök upp.. Det känns helt enkelt super..
Tandläkaren var ett faktum för mig idag o en lagning av en tand är gjord.. hoppas att ja får sova inatt då..
Summa kardemumma dagen har varit helt ok.. Till helgen väntar Norge o utställning ska bli kul med en tripp dit.. Eva Borg o ja samåker..o då blir det så klart ordning o reda *ler*

Hoppas ni som läst tidigare inlägg idag o dess kommentarer, hoppas att ni inte tror att ja vill vara dum på nåt vis... men själv skulle ja aldrig sjunka så lågt att ja ränner runt i folks bloggar o gästböcker o skriver en massa elände o lägger mig i vad andra gör NEVER!! Det är så synd detta, men vi är många som tycker att det har gått för långt nu.
Anonyma inläggare bespar eran tid, den här bloggen är till för glädje o vänner.. Anonyma inläggare är välkomna att ringa mig o ta det personligen.. så bespar vi alla andra detta dravell...
Det är mera fair o rättvist..
Sov gott alla mina vänner
Love U

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Lotta
Va bra att du säger i från om anonyma inlägg jag fattar inte va dom tror att dom ska få ut av det om det är så att man har något att tycka om andras avel så lär man väl stå för det annars kan man hålla tyst.
Jag har ju också råkat ut för det för några år sedan.
Lycka till i Norge och se till att syran inte går vilse:)
Kram Lotta i Årsunda

Emelie sa...

Härligt atrt din mamma mår förhållandevis bra!
Kram Emelie

Emelie sa...

Härligt att din mamma mår förhållandevis bra!
kram Emelie