fredag 9 juli 2010

Mitt Nya underbara liv!





Noels rum pågång.. kommer efterbild strax.. måste hämta lite attiraljer på Eskön först..


Noel med mormor Inger...
Ja vilket liv man har fått .. helt underbart.. Vågar knappt tro att det är sant.. Min enda önskan nu är att min mamma ska kunna komma upp ur rullstolen o kunna gå igen.. Jaaa då ska ja aldrig önska nå mera på ett bra bra tag..
Idag styr vi kosan mot Gävle igen.. Gräsklippning på agendan, tömning av pool samt hämtning av diverse prylar.. Ska precis sno ihop en paj att ta med, så vi kan sitta en stund med mor o far på deras altan så mamma får komma ut i friska luften..
Dax o sätta fart..
Kraam till alla därute


3 kommentarer:

Riakatarina sa...

Guuud Lotta vad jag är glad för din skull du aaanar inte. Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser korten. Nu får vi hoppas att mamma kommer ur rullstolen också, så fint kort på mormor o lilla Noel.... Kramar i Massor från Riakatarina

pudelflicka sa...

Stort grattis! Inte visste jag att du skulle ha barn.
Stor kram från Hedvig

Marie sa...

Oj, här händer det grejor :-)
Ett jätte grattis till sonen! Han är ju hur söt som helst, även med "surmunnen" :-)
Att snusa bebis är det bästa som finns, det luktar ju bara såå speciellt!
Många kramar Marie från Sveg.