lördag 10 juli 2010

lördag hela veckan...



Ja så var det lördag.. Idag har vi sovit till kl 9.. ja det är sant.. Trodde inte att det var möjligt men man skulle tro att han är drogad den lille..Jonas gick upp o fixade hundarna vid 7 o vi fick mysa vidare.. en matning inatt kring 4 snåret, sen har vi sovit igen.. hmm undra när det ska vända o man ska få känna på de mörka sidorna som mamma he he
Igår var vi till Gävle Eskön o hämtade diverse prylar som nu finns att lyfta ur från släpvagnen.. känns som ja vill sälja Eskön i raketfart o köpa husbil nu... Jag i ett nötskal.. Impulsiva Vera lixom.. men men ja får nog hejda mig lite på den fronten.. men städa o tömma där är ju ett faktum i varje fall.. Vi får ta det pö om pö..
Igårkväll var vi o uppvaktade farmor o fick grillad kyckling med diverse tilltugg.. smaskigt.
Nepp nu är det dax o sätta fart här.. Jonas är i gropen o badar med Higgins o Eglaf.. o sen är det dax för släktträff o till kvällen kommer Matte o Ullis ner o gästar oss antar att det är lilla Noel dom vill träffa..
Ha en skön dag alla



2 kommentarer:

Pernilla sa...

Men nu ser man Lotta..Noel är ju jättelik dig, en riktig Mammapojke.sååå söt.
Kram ifrån oss i Storvik

Riakatarina sa...

Jag säger likadant en liten mini Lotta, jag fattar inte hur söt man kan bli kolla in sista kortet, jag tror jag döööör så söööööööt//Kram