fredag 5 juni 2009

Småkottar har kommit!


Så har Bubblan o Håkans småtroll kommit.. det blev 2 små flickor att stoltsera med.. Vaknade tidigt här i morse o allt var i sin ordning, fixade lite med hundarna o somnade om en sväng, vaknade av att Bubblan inte fanns vid min sida (annars är hon som ett frimärke) flög upp o kollade runt.. då fann vi henne med 2 små flickor i en liten bur som hon valt som sitt bo.. Hur duktig som helst så hade hon galant fixat allt.. Hur stolt mormor blir man inte då???
Ha en sköööööön helg alla. kramar fr oss här på ön..

8 kommentarer:

Marie sa...

Stort GRATTIS till småttingarna!
Har du namn till dem nudå eller ska jag filura lite på det?! ;-)
Kikar snart in igen.
Kram Marie

Marie sa...

Vare sig du vill ha eller inte :-)

Djakartas:
Lucky Bubblegirl
Golden Lobster
Lobster in a Bubble
Honey Bubblegum
Bumblebee In a Tree

Kram igen // Marie :-)

Djakartas sa...

Vilka bra namn.. kanon tack!!
kramar
när blir det jerker bebbar då? har ingen koll på tiden ja..

Erika sa...

Men va skönt att det där gick bra då.
Själv har vi varit på och tittat på "balens drottning".
Jag har lagt ut bilder på min blogg,titta in och säg...
-Är hon inte väldigt lik mig *hrmf*

Anonym sa...

Grattis till dom små!!! Vilken hund som fixade allt själv, vad duktig hon var!!! Kram Katarina

Marie sa...

Jerker bebbarna kommer runt den 23:e, så på midsommarafton/dagen kanske?! :-)
Kram Marie

Anonym sa...

Usch........vill ha........

Anonym sa...

Grattis Lotta till de två små nya pudelbebbarna. Vilken duktig mamma!
Hoppas du mår bra!
Ha en bra vecka och sköt om dig. kram Lotta/Topaz