onsdag 3 juni 2009

Jobbig dag.



Börjar med att lägga in en bild på min damm, men oj va liten bilden var!!
Idag är ingen rolig dag, laddar för att orka med den förmodligen jobbigaste begravningen i mitt liv hittills.. Min kusin Johan som inte är med här på jordskorpan längre, han blev endast 35år gammal. det här kommer att bli en riktigt jobbig dag kan ja lova, spänd som en fjäder är man eller kanske som en fiolsträng, tur att mamma ligger ovetandes på sjukhuset nåt bra i varje fall om man nu kan se det så..
Ja har sovit så oroligt hela natten o vaknade tidigt, hamnade vid datorn o hittade en massa nya vänner på facebook, men många från utlandet så ja kände mig manad att ändra tillbaka till engelsk version av utförandet, får väl se hur det går då.. är det några av er läsare som har facebook så lägg gärna till mig.. ja finns på Lotta Eriksson.. ja har dessutom hittat specialgrupper för schnauzers, ja inte behöver man va sysslolös när man kan pillra med facebook ien förbryllande värld.. Nä mina vänner nu måste ja fortsätta ladda för dagen..
Ta hand om varandra livet är för kort för att inte göra det..

3 kommentarer:

sophie Ekström sa...

Skickar över en värmande kram vännen. Håller med dig livet är alldeles för kort, man ska ta hand om varandra. Kram Sophie

Erika sa...

Tänker också på dig..
Det är mycket att orka med nu,mer än man bör orka...
Kramar på dig från oss

Marie sa...

Kram från Marie och pudelgänget