söndag 19 april 2009

Länkning

hej alla... ja jag lever idag o vi hade en fantastisk kväll igår.. orkar inte just nu ladda in korten från kameran..så det kommer senare.. finns lite annat ja bara måste fixa med här nu, måste hitta på namn till min M-kull, så ja får iväg det imorrn.. dom ska ju snart flytta dom.. Tack Familjen Sjögren för all hjälp med dem, det har varit värt så mycket för mig.. stora bamsekramar till er..
Men ja länkar er vidare så får ni se lite från eftermiddag, då mina underbara vänner Erika o Björn var här o hjälpte mig lite.. http://risenshine.blogg.se/?tmp=21190550 här kan se en som haft mycket mycket mera inspiration att blogga idag.. o tack för det oxå *ler*

1 kommentar:

Erika sa...

Tack för en trevlig dag,rödmyran hon är precis slut hon...
Hon har intagit mitt platsen i dubbelsängen för länge sen...

Nu ska jag strax göra henne sällskap.

Kram från oss.