tisdag 7 april 2009

Leverans

Igår var vi ner till arlanda o mötte upp Mandas nya ägare i Spanien som kom med vändande plan, inget konstigt för oss hund idioter.. ha ha sen på hemvägen stannade ja o Pamela till i skogsbrynet bakom Älvkarleby för en fika o tro det eller ej så vart det en parning mellan Bubblan o Håkan oxå, Planerat mina vänner men i det fria... det ska bli en spännande kombination må ja säga.. Tack snälla Pamela för att du alltid ställer upp för mig o mina hundar .. du är otrolig... TACK!!!!!!!


Nästa leverans var lilla Arne, Mandas bror Djakartas Swim with Lobsters, lycklig ägare Mia.



Lilla manda o Covadonga from Spain...
Ha det mina vänner kram kram

5 kommentarer:

Erika sa...

Jaaa guuud så fina,inte utan att man blir tårögd.

Nja nu beror det mest på att jag fått mig en släng av pollen allergi,ögonen rinner,näsan växlar mellan att vara "däppt" och rinnig,och jag tycker det kittlar i halsen.
Fyyy helt enkelt.

pudelflicka sa...

Hoppas de små liven kommer till bra hem.
Trevlig Påsk önskar Hedvig

Marie sa...

Hej L8!
Otroligt fina valpar! De nya ägarna kan inte vara annat än helnöjda över vad de har i sina armar!

Jag önskar dig en underbar påskhelg med god mat/dryck/godis i strålande solsken!

Ta hand om dig nu, tänker på dig!
Många kramar Marie

Unknown sa...

Valparna ser ljuvliga ut. Visst är vi tokiga, kör land och rike runt.
Var på Arlanda igår och levererade två valpar till Norrland, kameran var framlagd men typiskt glömde jag den.
Glad Påsk
kram Jane

Kennel Virvlans sa...

Hej
Guuu va söta! Om du får en brun toypudeltik nån gång så hör av Dig, då ska jag överväga....Jag har nämligen varit hundvakt åt Bruno en gång i tiden han var såååååå söt.
Glad Påsk Lotta! och glöm inte vad jag sa:
Take Care of YOU!
puss puss