lördag 18 april 2009

Sol & Partaj

Solen skiner o ja har just rumstrerat om i min garderob o letat partykläder.. Man går ju inte så ofta ut nu förtiden men ränderna finns kvar *ler* Hittade nåt som kanske kan passa, men tänkte ta en sväng förbi skobutiken o införskaffa ett par såna där häftiga pumps "high hills" undra om man kanske ska gräva fram sina gamla kryckor på en gång i fall olyckan är framme.. -Finns det nån därute som ställer upp o visar mina hundar nästa helg i Västerås isåfall??? Nejdå ja ska ta det lugnt har inte tid att gå på kryckor nu.. Partajet som äger rum är en återförening via facebook o det är hela 800 pers som har köpt biljett.. herregud va kul det ska bli.. behöver lite annat att tänka på så det ska bli skoj.. Förfesten blir hemma hos min vän Jessica Peter kommer oxå från Gottröra o ska dessutom sjunga på festen ikväll, han är ju gammal Gävlebo o har jobbat med oss på krogen när det begav sig.. Sen blir det ett par till goda vänner o senare vågar ja inte tänka på hur roligt det ska bli att se alla igen.. Nytonat hår i koppar färg ska ja nu ut på en skogspromenad med stor skägget o småskäggen innan det bär av mot staden.. ska hinna med en sväng till mamma på sjukhuset först oxå.. Och ett stort tack till en av mina högra händer Pamela som ställer upp o vara hundvakt o sova här ute på ön inatt.. Du är guld värd!!! nej nu måste ja ut i solen en sväng så de får rusa av sig de fyrbenta..
Kramar till alla

3 kommentarer:

Erika sa...

-Jaaa lovar att det är dom där stilettklackarna i silver vi kollade på ?

Lova att ringa i morgon så jag vet att allt är bra.

Kram

Marie sa...

Oj, vilket partaj det låter som!
Hoppas att du repar på dig/står på benen tills vi kommer då! Annars kan vi ju alltid använda dig som bord när vi ska para, haha ;-)
Kram Marie

Anonym sa...

Hej Lotta!
Hoppas du får roligt ikväll, gör nu bara INTE som jag!!!!!
Håll dej på benen.
Kram Annika