onsdag 18 mars 2009

Valpning

Äntligen får man säga så.. här sitter man som en by fåne o tar emot valpar, men visst är det väl en enorm känsla oxå?? Självklart så är det ju alltid lättare andra delen av dygnet, men just nu är det Seinfeld på tv o man börjar ju bli helt vaken igen, fasen snart börjar ju morgontv´n. Första valpen kom vid 02.20 en liten tikvalp... nu kan ja räkna till 4 o det är nog inte slut ännu... Min kamera har tyvärr bangat ur , så fotona får vänta till imorgon då batteriet har repat sig. Veddan är duktig o kämpar på, så vi har nog jobb ett tag till här..
Hörs senare //mitt i natten

6 kommentarer:

Light Dream's sa...

Grattis till en superkull!
Hoppas du får möjlighet att vila en stund på dagen nu när du fått leka barnmorska hela långa natten ;)
Själv ska jag iväg o hämta amrisen som ska ha valpar snart..
kram

Anonym sa...

Hur många blev det till slut? =)

Ullis sa...

Grattis! Va skönt att det är över nu då o att det gick bra. Blev det nån åt mig kanske ;) Pussa på dom o Veddan från mig. Kram Ullis

Unknown sa...

Grattis Lotta till en superkull, wow inte så lite anvundsjuk... never hihi kramiz Jane

Anonym sa...

Grattis till nya kullen!

Djakartas sa...

det blev 6 st tack alla omtänksamma