torsdag 5 mars 2009

Mera foton...






Vill ha ett nytt hem att inreda......

4 kommentarer:

Jane sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jane sa...

Du kan få låna mitt hem..har slutat tjata på min målare..han tycker.."det är väl fint här hemma"..*suck*

Anonym sa...

Hej!
Gillar din blogg skarpt, man drar alltid lite på smilbanden när man läser den....

Lycka till med valpar, trimningar och heminredning. Din röda pudlar är jäkligt söta....

Marie B i Enebo

Anonym sa...

Hej Lotta!
Oj, vilken fin möbel (byrån med spegeln), otroooligt fin! Resten är ju också fint förstås, men den där möbeln, den....., fiiiin :-)
Jag har haft magsjuka igen, så jag gör inte många knop här i soffan, man blir ju helt slut ju, trött och yr är bara förnamnet :-( Resten av fam. har repat på sig och jag hoppas nu att det inte tar om för dem igen, som det gjorde för mig.
Hoppas allt är bra med dig och gänget!

Kram Marie