torsdag 19 mars 2009

Solpromenad.


Hej alla, sitter här vid datorn trots att det är kanonväder ute.. men vi har varit på en superhärlig långprommis i solen o det var så skönt, har saknat mina promenader den senaste tiden när man gått här o väntat på alla puppissarna, men det har ju blitt en del saker gjort inomhus förstås.. O till mina stora glädje så fick ja hit en av mina golvfönar igår, så nu ligger dom risigt till alla krullissar (pudlar).. Nepp nu ska ja ta en kaffe ute i solen o sen sätta fart med diverse hundbadningar Härligt!! älskar rena o fina hundar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta
Nu är jag nyficken hur många valpar vart det och hur är det med de anndra valparna.
Jag läser ju din blogg ofta men är dålig på att skriva.
Kram Lotta Kennel Guldåkras

Djakartas sa...

Nu har ja svarat i din blogg! *blink blink*

Anonym sa...

-Men guuuuuud , vad ser jag på bilden....