onsdag 4 mars 2009

Robert I love U

Vilken fantastisk dag... sätter mig nu äntligen ner, har rastat o matat alla doggarna, sen har ja planterat lite Pelargon skott (äntligen dom blir väl fina till jul då kanske) stoppat in "Robert" i min platttv.. den där Robert ni vet vilken kille.. ja fatta va ja ska zappa här nu oj oj oj.. det går inte att beskriva med ord alltså.. dessutom är Higgins nyklippt o fixad puddlissarna doftar mumma , har just även klämt o vridit o vänt på de små skäggissarna.. och nu nu mina vänner ska ja avnjuta lite suschi som är min absoluta stora favorit..
Ja vad mera kan man begära..??? svara den som vet snälla!!! //Kramsi

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyllos dig som har TV4 Fakta nu,du vet va mycket snaskigt som visas där.Mycket spännande och intressant.

Men skulle det vara något man saknar så kan jag väl lägga till...Varm sommarkväll,kall drink,vänner och bekanta,skratta,surra och umgås.

När jag tänker efter så behöver det inte ens vara varken varmt eller sommar,men det bidrar onekligen till högre mysfaktor.