måndag 19 oktober 2009

Pudeldag!!

Får ja presentera mina goda vänners Kennel Light Dreams Crystal Clear "Linus" 4 månader.. O det är en son till min Djakartas Lucky Loobster "Håkan"... Ler... Han kan han lilla Håkan kråkan.. Ja har hans supersöta lilla docka dotter Djakartas Blond Ambition "Gun" här i knät nu.. O ja lovar att ni kommer att få se henne i ringarna.. A real showgirl...
Idag har ja haft en sk superdag badat mina pudelvippor gått en långprommis med Higgins o Eglaf o sen bara suttit vid datorn.. Så sköönt.. vilken dag.Livskvalitee´´. imorrn ska ja in till Västerås o jobba på Hälla min nya salong.. Kul..!!
Föresten har ni mina vänner någrabra namn kanske , då ja idag kom på att mina svarta pudelbebbar är 8 veckor på torsdag o bör kanske reggas.. har man varit uppfödare för länge då man inte har döpt o reggat valparna innan de är 3 veckor.. Ja inte vet ja. men de är även till salu.. ska idag lägga in dem på Poodles In Scandinavia på annons där..
Ha det bra mina vänner imorrn är det en skäggdag.. = kamma ull...

2 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vilken snygging!
Jane kommer i morgon och hjälper mig med månadens bad och klipp!
Kram Hedvig

Riakatarina sa...

Ja men en liten bild på den vita dååååååååååå!!!!!!!!!