onsdag 14 oktober 2009

Hit o dit!!

Gokväll alla..
Hörs i förgår skrev ja visst i min förra blogg.. bara o inse att man har för dåligt med tid..
Bratislava resan är nu snart ett minne blott, men måste få säga igen att vi hade jäkligt kul.. o goda resultat som grädde på moset.. nu är det dax o ta tag i nästa steg .. min flytt!!! ja det är ju en del som skall fixas innan man kan slappna av.. idag har ja tatt med mig en bil full igen o är nu i Grällsta, Imorrn ska det byggas rastgårdar o mitt nya hundrum/trimrum skall börja planeras.. Riktigt kul ska det bli.. På fredag tänkte ja börja jobba i Västerås på nya salongen.. hade därför bilen idag full av diverse hund prylar.. ska bli kul o komma igång.. Välkommen in o kolla o hälsa på.. / men ring först o kolla så ja är där..

Lilla Eskil från min senaste kull har idag flyttat hem igen, pga att det har blitt stor förändring i hans nya familjs hem.. O varför skulle ja inte stå med armarna öppna då?? självklart så får Eskil komma hem igen.. ska ta o bada o fixa grabbarna imorrn, så kanske det kommer nåt kort på dem.. alltså så söker vi ett nytt hem åt en av grabbarna.. Vem vet ja inte ännu..
Men men vi kan ju inte ha 2 Eskil här hemma.. min nya vita pudel fr magic stars kennel i paris heter ju oxå Eskil.. O han ska INTE flytta.. ha ha
Kram alla ja har en stor planeringsdag imorrn o kommer förmodligen sova rätt så oroligt inatt pga av det..
natti natt

2 kommentarer:

Riakatarina sa...

Men Hjärtat hur orkar du,jag blir trött bara att läsa jag... Men i går hade vi hundbad här och jag har nu fått reda på att dom kanske har fått svamp. Så iväg å köpa shampoo för svamp och sen i badet. Och tamme f-- så har dom kliat mindere. Sen ner å föna lillan, och igår var då finska golvfönen så slut att han sov. Men det gick kanon ändå. Och så måste jag ju bara prova saxen, bara lite lite. OJ OJ vilken sax, mmm så nöjd så. Idag är det inte lika kul har en mega huvudvärk av dess like men men sånt är livet. Ta de nu lugnt på nya trimmet och hälsa Jonas så mycket från oss. Kramar Katarina

Djakartas sa...

Va kul Katta !! ja att du gilla saxen.. den är superbra.. o nu håller vi tummarna för att det är svamp som har orsakat klådan.. då är det ju relativt lätt åtgärdat..
Kramar till er//L8