söndag 12 juli 2009

Tydligen är det så här man ska va klädd nu... eller kanske inte???
Måste få Hurra för toypudeln Tina (Djakartas Nun Of The Sun) med matte Jenny som för första gången ställer ut i Alfta idag kom 2 bästa tik med CERT efter en championtik.. mycket bra gjort tycker ja o GRATTAR med Kramar .. Nu är det bara o fortsätta o anmäla till flera.. Domare var Eva Resko fr Finland..
Igår kväll tog ja o Higgins en cykeltur med självaste arme´cykeln utan lyse en tur till Trödje o hälsade på katta.. Cykelturen hem var inte att leka med då det hade mörknat o det kändes väldigt långt.. Men Higge fick i varje fall motion igår o somnade som en stock när vi kom hem igen.. Nu laddar vi för en tur förbi Utvalnäs o lite kaffe hos Ewa där samt ett besök till sjukhuset o hälsa på mamsen.. Bye bye

4 kommentarer:

Erika sa...

Men guuud så roligt för Jenny,ja för Tina gör det väl varken till eller ifrån.
Vilken kanon debut alltså !!!
Vi hoppas på att få se bilder=))

Hipp,hipp Hurra ,från Erika och "Eldflammorna"

Unknown sa...

Halloj, vad kul att det går bra i ringen även när du inte är med, likadant här hos mig, skönt ibland att sitta hemma och höra resultat.hihi.
hoppas det är väl hos dig och alla vovvar. kram från ett blåsigt Stockholms Skärgård/Jane

Anonym sa...

Tack så mycket Lotta för allt du hjälpt mig med! Jag tyckte det var jätte roligt idag fast jag är lite trött nu. kram kram Jenny & Tina

Anonym sa...

Nä men Lotta, har jag inte sagt att jag INTE vill vara med på bild på nätet!
Förresten, när tog du den bilden på mej? Undrar om det var samma gång som jag sjöng för dej, när jag hade druckit en aaaning för mycket vin....?
Annika