torsdag 30 juli 2009

Lite ögongodis..








Börjar med lite ögongodis i form av småskägg.. hur söta får man va nu egentligen.. Niki är för närvarande oxå stortokig i dem o så fort hon får chansen så är hon mitt i korgen som en raket.. Skäggena dom tar det med ro förstås snälla som dom är. Idag har det varit en lång dag känns det som, vaknade kvart i 6 ja sant.. Tv 4 as morgontv hade inte ens börjat.. o nu undrar nog många hade ja inte ens lagt mig ha ha . Min inneboende trodde inte sina ögon, men snart var man i full gång o laddad o packad inför helgens U2 konsert i Göteborg.. Gissa om det ska bli najs.. hotell på Avenyn är bokat dessutom, ja faktiskt så känns det värt att missa Svenstavik mina vänner.. Sen bar det av till Willys typ hängde på låset som en pensionär o in i hundranittio o handlade åt pappa som nu inte längre klarar av att köra bilen själv.. tänk att det aldrig ska bli lugnt, nu när min mamma börjar komma på benen, så är det kört för honom i stället som drabbats av 10 gradens chock .. Ja ja vad göra, jag var ju bara tvungen att få komma iväg.. sen till pappsen o överlämna maten o vidare till Grällsta där Erika o Elin satt i köket o väntade på mig.. sen bar det av till Åsby´s handelsträdgård o dagen var räddad o shoppingtarmen fick sitt hurom det inte blev så mycket.. Nu ligger Håkan -kråkan o ja i soffan o softar o bloggar.. man har det väl rätt så ok ändå.. men ja glömde ju att berätta att den här helgen blir lite förvärmning inför nästa helg då det **SMÄLLER** Japp då blir det Gbg igen men med MADONNA på scenen.. Herregud bara ja inte somnar... Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam alla


4 kommentarer:

Erika sa...

Jaaa om du somnar denna helg är ju inte hela världen ja menar du kan ju alltid luta dig mot Jonas axel,men nästa......

Åhhh törs inte ens tänka tanken...
Ser framför mig när man slår upp Hänt Extra och vad ligger mot "Bonde-Peters" axel !???

-Jooo det gör ju lilla Lotta.
Du måste försöka sova middag,ingen champagne för 21.00,spiiik nykter alltså.Och be Peter och Jessica köra lite sådana där gympa hopp med dig rätt som du är så du går i gång igen.
Du vet det är inte säkert det finns någon korgstol och relaxa idär inte;)

Anonym sa...

Haa Haa de där låter farligt de, och för guds skull lämna våtdräktsskumpan hemma "ler"... Ha det så kul och var rädd om ER!!!! Kramar f Katarina

hanna sa...

sööööööööööööta

Pia sa...

Sååå söta !!
Jag drömde här om natten att jag var hos dej o köpte justen sån liten sötnos.
Ha det så trevligt i Göteborg !
Frippe,Pontus och Oskar hälsar så mycket till dej !
Ha det gott !
kramis Pia Stadenberg