fredag 3 juli 2009

Myyyser!

Just ätit en liten sallad o druckit ett glas vitt, damsugit lite i poolen, ska nog snart ta ett dopp, har nu 25 grader utan annan uppvärmning än solen, känns helt ok faktiskt. o fredag är det dessutom, inte en utställning så långt ögat når... skönt men glöm att ja sa det *ler* guud va gammal man har blitt, så skönt att inte ha en massa massa inplanerat utan att bara göra det som faller en in.. Ljög lite då kanske.. hmm vi ska väl ut på nån holme´här utanför i kvällningen o möta upp några för en liten ögrillning o total avslappning.. NAJS!!
Vill dessutom sända en eller flera tankar till Erika som har påbörjat sin semester idag. Skönt gums!! vi måste hinna umgås lite nu bara..
En annan kär händelse är att ja har fått tillbaka kontakten med min föredetta plast son Jonathan, världens gulligaste o bästa tonåring.. Önskar han all lycka i världen.. Love him!!
Kram till er alla o ha en skön o najs helg med eller utan vovvar.. livet är ju trots allt inte bara hundar (men nästan)

1 kommentar:

Erika sa...

Tack för omtanken,och -Jaaaaa ! jag njuter av bara tanken att inte behöva gå till jobbet på måndag och inte nästa måndag och inte nästa......
Problemet är nu bara att vara vaken längre än till 22.00,inte min starka sida precis.Har vid detta klockslag fullt sjå att träffa rätt tangenter.

Nu ska vi se här,om jag inte missminner mig så var vi till dig sist,nu är det er tur......
Näädå ,bara skoja.Men klart vi ska försöka ses mycket mera under ledigheten.