måndag 13 juli 2009

Hälsinge tur

Igår var man slut som en tok, orkade knappt ta stegen fr datorn till soffan utan att hamna i koma.. Igår var det på tur med Harrieth o Ullis o hennes son David.. vi började i Söderhamn med "Lure Coursing" tror ja att det heter.. Ja det var ett knippe whippets som sprang efter en trasa.. ha ha ja det låter kanske konstigt men det var riktigt roligt att kolla på , speciellt Higgins som blev halvt hysterisk o ville gärna vara med.. fatta om man hade tappat snöret då, o en halvgalen svart riesen hade begett sig in på banan o sladdat runt med whipparna.. Oj vågar inte ens tänka tanken.. sen drog vi vidare till Albert o herbert ett varuhus i Bollnäs, vidare till Mobacken där Harrieth köpte en jättefin ros, sen avslutade vi med Dollarstore o carlssons. ja var jätteslut sen o måste ha gått ner mig i min annars så flitiga shoppingroll.. Nu ska övas igen ha ha .. Påminde harrieth om när vi förra aåret på min 40 årsdag var i Praag o tokshoppade fr kl 11-21 på kvällen, då var vi tränade minsann..
Nu ska ja snuzzzza på snazzzzarna ovan, gissa om dom är söta nu..
Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej att du inte tog en tur och hälsde på mig då du ändå var i krokarna. kram jenny, pudlarna och lilla sputte

Erika sa...

-Jaaa precis Lotta.Det var ju BARA 10mil kvar till Jenny,nästgårds vet já *ha ha ha*

Anonym sa...

åhh, om jag oxå fick snusa lite :(