fredag 4 december 2009

Historian om Grodan som uteblev..

Godmorgon!!
Ja fick en riktigt rolig historia om en Groda av Pamela.. (Skrattar än he he) har nu försökt o kopiera för att lägga in den här men icke sa Nicke.. går inte ja blir tokig!! Har försökt att kopiera o klistra in , men det vill INTE det här bloggprogrammet NOT!!

Ja ja! ja får väl skratta för mig själv då.. Fredag igen alltså, känns som om ja bara bloggar på fredagar numera, men veckorna går ju i ilfart.. ska snart iväg till kiropraktorn för att få lite hjälp med min rygg, den verkar aldrig vilja ge sig..

Såg till min förtvivlan att vädret är på väg att bli mildare igen, vilket innebär smutsiga hundar igen.. Lätt att tappa tålamodet.. Nån sa en gång "Det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder........" försök att klä på 10 hundar... Nepp ja ger snart upp.. o gör en mega sandlåda inne,, typ en sån som finns på utställningarna ibland.. Nästan så illa att man har tanken alltså...

Nu blir det iväg på soffletning idag hämta nya köksbordet ska föröka o lägga ut en bild senare.. sen är det uppladdning för Idol till kvällen..
Ha det bra folks!!
Krams

2 kommentarer:

Jane sa...

Markerade du den text du ville kopiera? För mig funkar det jämt och jag har samma bloggprogram som du..

Djakartas sa...

Japp det gjorde ja.. har försökt att kopiera in texten i ett separat fronpage dokument o ta den därifrån oxå o det går inte.. Men det går att kopiera från mejlet till frontpage, så det måpste vara nån inställning på min bloggsida.. hmm