tisdag 23 mars 2010

Fixardag

Idag har ja hör o häpnad sytt ett burskynke till min utställningsbur som ja har haft i flera flera år, men inte använt pga att ja inte haft nåt burskynke... hmm har beställt ett från en person en anna n uppfödare flera ggr men det verkar inte hända nåt där inte.. Så sagt o gjort idag har ja dammat av min gamla husqvarna... Jaaaa faktiskt så äger ja en symaskin.. o ja kan faktiskt sy oxå.. he he det var riktigt skoj faktiskt.. Synd bara att buren är så stor att man nästan behöver en van för att få med den.. Får väl se om den nu får följa med på "Show"...
Här under ser ni hur det börjar bli ett hundbad oxå, ja svärfar har förbarmat sig över mig, dom har väl sett när ja ligger dubbelvikt över badkaret här hemma när ja ska bada hundarna.. Jaa mycket fint blir det lär ja säga.. Undra vem som ska få premiärbada....?? Nu är det bara städningen kvar här ser ut som ett spindelbo av trådar i hela köket .. Nu ringer Senad!!! "hotellmannen" så nu lär ja sluta... bye bye



3 kommentarer:

Erika sa...

Ser ju kanoners ut det där !!!!

Pernilla sa...

Vilken härlig svärfar....

pudelflicka sa...

Häftigt hundbad du har fått gjort. Jag har eget hundbad här hemma också men jag badar hundarna i badkaret och har hundbadet till klipp och fön och det fungerar bra.
Kram Hedvig