onsdag 3 mars 2010

Brownies


10 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vad söta de är!
Kram Hedvig

Erika sa...

Mums-Mums

Anonym sa...

Vilka gobitar!

Riakatarina sa...

Ja jag sträcker ut mina händer nu och tar emot dom!!! Vill ha Vill ha... Ja en fråga bara hur söööööt får man bli?????????????

Marie sa...

Så underbart ljuvliga att jag ler med hela ansiktet och småfnissar, för att sen lägga på ett långt "åååhhhhhh!" ;-)
Kram Marie

Batrbro C sa...

Nästan så man vill byta ras. Lycka till i fortsättningen med dina superfina pudlar och även riesenhanen som var med i Vännäs!

Pernilla sa...

Man blir RIKTIGT sugen på chokladmousse. Helt fantastiska..Men Petter dååååå??

Marie sa...

Var in nu igen och tittade mig mätt (för den här gången) på dessa underbara brownies! Min lille son (snart 4år) sa: Dom däj ja gillaj! Och jag svarade: Ja mä! ;-)
Kram Marie

Unknown sa...

Oj dem gillade jag verkligen!!!
Ska jag ha en pudel vill ja ha en brun =).... kram kram=)

G-M sa...

Vilka supersötisar <3