lördag 27 februari 2010

Lördag kväll

Ja vilken vecka o nu sitter man här o kollar melodifestivalen igen som om det var igår man kollade på den.. Veckorna formligen flyger iväg.. Vart tar tiden vägen någon som vet??
Gubben han tog min bil o stack o skulle kolla ett jobb .. lördagkväll ja det är sant.. man slutar aldrig förvåna sig på den fronten, tur man har vovvarna..

Idag har det varit full fart Pernilla o lilla "mandy" numera Kaiza dök upp på förmiddagen , verkade lycklig att träffa sina syskon förstås men sen tog vi dem alla i bilen o drog mot Morgongåva på ett mycket trevligt SAR -möte med pudelklubben.. Jättetrevligt o extra kul att Pernilla kom oxå.. Blev lite introducerad bland mina pudelkollegor.. Verkligen trevlig stämning o underbara människor, Vi bytte kunskaper med varandra o diskussionen var snabbt igång..
KUL KUL TACK ALLA!!!! Så här skulle det vara inom flera raser..

Sen på vägen hem stannade vi till o kikade på små kinesvalpar otroligt söta o fina .. man blir ju sugen o VILL HA tarmen skrek!!!

Sen kom Jeni Marie hit o tittade o gosade med mina små peruker .. o nu har den här daan gått oxå ..
melodifestivalen är ett faktum..
Bye

6 kommentarer:

Erika sa...

Nja, fast inte nakenhund va ????
Fina JA , men jag har sett skräckexemplar också....
Utan rejäl crest och utan tänder i munnen så tungan hänger ut är det ingen rolig syn.
Nä PUDEL ,det är kung det,kung,kung,kung !

Tänkte om vi skulle ha en pudelträff i vår, du vet bada,föna och klippa sen äta något gott.
Vi kan vara här hos mig om ni vill.

Pernilla sa...

Tack för en helt fantastisk dag. Mkt givande o rolig. Det var inte sista ggn..Sen hem o främmandet gick hem 5 på morgonen, ojojoj!!
Kanon med pudelträff senare. Då kan ni lära mig allt ni kan...

Riakatarina sa...

Ja gud så kul med Pudelträff!!! Jadå plats finns det här oxå och AGA har öppet länge "blink"...Och jag säger som Pernilla att jag måste lära mej jag me. Och jag gillar att kippa jag "fniss"

Djakartas sa...

Jaaaaaaaaaaaa va kul med pudelträff. ja behöver komma hemifrån en sväng känner ja.. säg bara till så kommer ja ..

Erika sa...

Jaaa för mig går det vilken helg som hellst utom nu på lördag.
Vi skiter i våren helt enkelt,vi tar det före ; )

Djakartas sa...

Fasen tre helger framåt är man uppbokad.. vi får ta det så fort som möjligt.. skulle va så kul...